sobota, 25 lipca 2015

Dziękujemy na weselu

Dziś temat, który pochłania ostatnio mój czas i moje myśli
Ś L U B !
Jako, że za miesiąc wychodzę za mąż to kotłują mi się w głowie różne pomysły gdy 
przeglądam zdjęcia ślubne w internecie.
Pomimo małej uroczystości zdecydowałam się na podziękowania dla gości.
Długo myślałam nad czymś efektownym a zarazem prostym do zrobienia. Padło na słodkie słoiczki.
Jestem w trakcie przygotowania ich. Efektem końcowym i etapami ich powstawania 
podzielę się niebawem.

A teraz mam zbiór pomysłów znalezionych w internecie, którymi się inspirowałam.
(nie są mojego autorstwa)

Sezonowe owoce w ekologicznej oprawie

Ręcznie robione świeczki

Małe roślinki

Imienne kluczyki

Stylowe otwieracze

Mini zestaw drinkowy

Kieliszek lub szklaneczka

Słodkości zamknięte w słoiczkach lub torebeczkach



Od wyboru do koloru! 
Przy następnym wpisie pochwalę się swoją produkcją podziękowań.

2 komentarze: